שר הבריאות ב"פורום קול חי": "היו בממשלה שרצו למנוע את החיסונים"

אסתי פלד No Comments on שר הבריאות ב"פורום קול חי": "היו בממשלה שרצו למנוע את החיסונים"

שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס בפורום קול חי להצלחת מבצע החיסונים ואמר, "יש תחושה של יציאה לחירות, לפני חג הפסח". "בתור שר הבריאות הייתי רואה את הנתונים, ונכנס לדיכאון. עכשיו, כבר עשרה ימים יש ירידה של התחלואה" אמר השר והוסיף, "עדיין הנגיף רודף אותנו, אבל בעז"ה המצב משתפר. האמירה של נתניהו ש"הקורונה מאחורינו" נכונה, אנחנו …

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס בפורום קול חי להצלחת מבצע החיסונים ואמר, "יש תחושה של יציאה לחירות, לפני חג הפסח".

"בתור שר הבריאות הייתי רואה את הנתונים, ונכנס לדיכאון. עכשיו, כבר עשרה ימים יש ירידה של התחלואה" אמר השר והוסיף, "עדיין הנגיף רודף אותנו, אבל בעז"ה המצב משתפר. האמירה של נתניהו ש"הקורונה מאחורינו" נכונה, אנחנו יוצאים משם" ציין השר.

השר תקף את פסיקת בג"ץ ואמר, "הפסיקה של בג"ץ היא חסרת אחריות. הם מתערבים לנו בבחירות".

שר הבריאות אדלשטיין הודה להתגייסות גדולי ישראל למאבק בנגיף, "אני שמח שגדולי הדור משתפים פעולה איתנו. הרופאים הגיעו להסביר להם. והם פסקו שלפי ההלכה צריך לשמור על ההנחיות".

השר התייחס לפתיחת נתבג בהוראת בג"ץ וכנגד הנחיות הבריאות, "חשבנו שגם עכשיו, יסבירו לבג"ץ את הנתונים והם יסכימו איתנו. הם פסקו בחוסר אחריות".

על התנהלותו במשרד מול הציבור החרדי בהשוואה לליצמן אמר אדלשטיין, "לא עושה השוואות בין היחס לציבור החרדי במשרד, כשאני הייתי לבין שליצמן היה. כשנכנסתי לתפקיד, אז היה לי קל ללכת לערוץ 12 ו- 13, ולהגיע למיליונים. אבל ידעתי שאני רוצה להגיע לכל המגזרים. ולכן הלכתי ביחד עם הרופאים לרבנים. בלי השיתוף פעולה שלכם, לא היינו מגיעים לתוצאות הטובות האלו".

שר הבריאות התייחס למאבק בין הגושים לקראת הבחירות, "אני מתפלל שנתניהו יהיה ראש הממשלה הבא". השר התייחס להפגנות נגד ראה"מ ואמר, "בתקופות שונות, אם לא הייתי שומע ליד הבית שלי קולות של הפגנות, הייתי חושב שקרה משהו. היום אנחנו נמצאים במצב טוב".

השר חשף כי "היה לנו אנשים בממשלה שרצו למנוע מאיתנו את החיסונים". השר גם חשף את ההתנהלות בתוך הממשלה ואמר, "כשמשגעים לי את השכל, אני מרים לנתניהו טלפון, והוא מסדר מיד הכול. וגם בכלכלה אנחנו מרימים את ישראל".

 



0 תגובות